Zarządzenie Nr 178/21
Wójta Gminy Maszewo
z dnia 17 listopada 2021 roku
w sprawie: sprzedaży pojazdu specjalnego ratowniczo - gaśniczego będącego własnością Gminy Maszewo oraz powołania komisji ds. przeprowadzenia przetargu na sprzedaż tego pojazdu
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 rok o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U.2021.1372 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
- Przeznacza się do sprzedaży pojazd specjalny ratowniczo - gaśniczy będący własnością Gminy Maszewo
- Dane pojazdu:
Marka: FORD
Model: TRANSIT
Nr rejestracyjny: FKR 89JY
Rok prod.: 1997
Rodzaj: samochód specjalny
Numer VIN: W0LXXGGVLVJ12543
Data pierwszej rejestracji: 18.07.1997
Data ważności bad. technicznego: BRAK
Dopuszczalna masa całkowita: 2650 kg
Pojemność silnika: 2496,00 cm3/ 50kW (68KM)
Liczba osi/ Rodzaj napędu: 2
- Cena wywoławcza brutto: 4 000 zł.
- Ustala się wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej brutto.
§ 2
Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż pojazdu, o którym mowa w § 1 zostanie przeprowadzony przez komisję przetargową w składzie:
1. Zbigniew Kościukiewicz - Przewodniczący Komisji,
2. Lech Olejnik - Członek Komisji,
3. Mariusz Nowak - Członek Komisji.
§ 3
Warunki przeprowadzenia przetargu na sprzedaż środka trwałego wymienionego w § 1 określa „Ogłoszenie o pierwszym pisemnym przetargu nieograniczonym na sprzedaż samochodu specjalnego ratowniczo- gaśniczego marki FORD TRANSIT o nr rej. FKR 89 JY, stanowiącego własność gminy.” stanowiące załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu na okres 7 dni w siedzibie Urzędu Gminy oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Maszewie.
Wójt Gminy Maszewo
/-/ Dariusz Jarociński
Załącznik
do Zarządzenia Nr 178/21 Wójta Gminy Maszewo
z dnia 17 listopada 2021 r.
OGŁOSZENIE
o pierwszym pisemnym przetargu nieograniczonym na sprzedaż samochodu specjalnego ratowniczo - gaśniczego marki FORD TRANSIT o nr rej. FKR 89 JY, stanowiącego własność gminy.
Wójt Gminy Maszewo ogłasza pierwszy pisemny przetarg nieograniczony na sprzedaż pojazdu.
I. Przedmiot przetargu:
FORD TRANSIT , rok produkcji: 1997, przebieg: 438.750 km,
Nr rejestracyjny: FKR 89JY
Rok prod.: 1997
Rodzaj: samochód specjalny
Numer VIN: W0LXXGGVLVJ12543
Pojemność silnika: 2496,00 cm 3/ 50kW ( 68KM)
Liczba osi/ Rodzaj napędu: 2/4x2
Cena wywoławcza brutto: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
Wysokość wadium: 400 zł (słownie: czterysta złotych).
II. Tryb przetargu – wadium.
Przetarg pisemny nieograniczony. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest dokonanie wpłaty wadium w terminie do dnia 24 listopada 2021 roku do godziny 14:00 na rachunek bankowy Gminy Maszewo nr 97 8271 1022 5513 0127 2000 0030 prowadzony w Banku Spółdzielczym w Rzepinie Filia Maszewo. W tytule wpłaty należy wpisać: wadium na samochód specjalny FORD TRANSIT.
III. Miejsce i termin składania oferty.
1. Ofertę należy składać wg załączonego wzoru w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy w Maszewie, Maszewo 71, 66-614 Maszewo z dopiskiem „Oferta na zakup samochodu pożarniczego”.
2. Uczestnik przetargu może złożyć tylko jedną ofertę.
3.Termin składania oferty: 26 listopada 2021 roku do godziny 12:00.
IV. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcia ofert dokona Komisja Przetargowa w dniu 26 listopada 2021 roku o godzinie 13:00.
V. Sprzedaż i wydanie pojazdu.
1. Przedmiot przetargu zostanie sprzedany oferentowi, który zaoferuje najwyższą cenę nabycia.
2. Nabywca jest zobowiązany zapłacić kwotę nabycia pojazdu (pomniejszoną o wartość wpłaconego wadium) przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Sprzedającego.
3. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi po podpisaniu umowy kupna – sprzedaży.
VI. Informacje dodatkowe.
1. Przed przystąpieniem do przetargu uczestnik ma możliwość zapoznania się ze stanem technicznym pojazdu po uprzednim kontakcie telefonicznym w dniach, od poniedziałku do piątku po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą do kontaktu: Przemysław Sikora, tel. 605 422 539.
2. Organizator przetargu zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu na sprzedaż samochodu, bez podania przyczyny.
3. Klauzula informacyjna RODO:
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Maszewo, Maszewo 71, 66-614 Maszewo.
2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pan Piotr Dowhan, e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem prowadzonym w formie przetargu pisemnego nieograniczonego ofertowego na sprzedaż samochodu pożarniczego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwana dalej „ustawa PZP”.
5) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.
6) Na każdym etapie przetwarzana danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:
1) sprostowania (poprawienia) danych,
2) ograniczenia przetwarzania danych (wstrzymanie operacji na danych lub nieusuwanie danych – stosownie do treści złożonego wniosku),
3) dostępu do danych (o informację o przetwarzanych przez Urząd danych oraz kopię tych danych),
4) wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 WARSZAWA Tel. (+48) 228607086.
7) W związku z przetwarzaniem danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
1) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 21 RODO
2) usunięcia danych,
3) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
8) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
9) Dane osobowe będą przechowywane okresach przewidzianych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. nr 14, poz. 67 ze zmianami), licząc okres przechowywania od roku następującego po zakończeniu postępowania administracyjnego.
Maszewo, dnia 17.11.2021 r.
Załącznik nr 1 do ogłoszenia
Dane Oferenta:
Imię i nazwisko (nazwa firmy) oraz miejsce zamieszkania (siedziba firmy)
…....................................................................................................................
Numer PESEL[1] ……………....................................................................................
Numer NIP/REGON[2] …......................................................................................
Numer ….........................................................................................................
Numer telefonu …............................................................................................
Adres e-mail ...................................................................................................
OFERTA
Niniejszym składam ofertę w postępowaniu przetargowym na sprzedaż samochodu specjalnego marki FORD TRANSIT o nr rej. FKR 89 JY.
Oferuję zakup ww. pojazdu za kwotę …......................... zł brutto. (słownie ................................... złotych).
1. Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami określonymi dla niniejszego postępowania i zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia umowy w terminie określonym przez Sprzedającego.
2. Oświadczam, że zapoznałem się ze stanem technicznym pojazdu będącego przedmiotem sprzedaży i nie będę z tytułu ewentualnych wad ukrytych wnosił roszczeń w stosunku do Gminy Maszewo.
3. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 14 dni od upływu terminu składania ofert.
4. Zobowiązuję się zapłacić cenę nabycia samochodu przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Maszewo w terminie do 7 dni po wyborze oferty.
5. W załączniku przedkładam kopię potwierdzenia przelewu wniesionego wadium.
…...............................................
Data i podpis Oferenta