Szanowni Państwo.
W związku ze złożeniem Oświadczenia, które jest niezbędne do skorzystania z projektu grantowego: Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”, prosimy o dostarczenie dokumentów poświadczających fakt pokrewieństwa w linii prostej dziecka oraz krewnego pracującego niegdyś w PGR, wskazanych w oświadczeniu oraz dokumentów potwierdzających miejsce zamieszkania. Gmina została zobowiązana, poprzez złożenie stosownych zaświadczeń, przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa, na etapie weryfikacji złożonego wniosku, do potwierdzenia wszystkich zawartych w oświadczeniu danych.
W celu potwierdzenia stopnia pokrewieństwa pomiędzy uczniem a osobą wskazaną w oświadczeniu, która pracowała w danym PGR, należy dostarczyć odpisy aktów stanu cywilnego. W zależności od stopnia pokrewieństwa będą to odpisy aktów urodzenia lub małżeństwa. Dla potwierdzenia miejsca zamieszkania ucznia, które zgodnie z Regulaminem Konkursu, powinno się znajdować na terenie Gminy Maszewo, prosimy o dostarczenie zaświadczenia o zameldowaniu.
W przypadku braku w/w dokumentów, można je pobrać w Urzędzie Stanu Cywilnego w Maszewie, w godzinach pracy Urzędu Gminy, po wcześniejszym – telefonicznym umówieniu się. Jeżeli posiadają Państwo jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z Urzędem Gminy w Maszewie pod numerem telefonu 68 383 13 21, osobą odpowiedzialną za Granty PPGR jest Pani Sara Taraska.
Dokumenty prosimy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie, do 13 grudnia 2021 roku. W przypadku braku w/w dokumentów, Państwa oświadczenie nie zostanie aplikowane w projekcie.