I N F O R M A C J A
o zasadach zgłaszania się mieszkańców do udziału
w debacie nad raportem o stanie gminy Maszewo za 2024 rok
Wójt Gminy Maszewo corocznie przedstawia Radzie Gminy Maszewo raportu o stanie gminy za poprzedni rok. Raport obejmuje podsumowanie działalności wójta w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii oraz uchwał rady gminy.
Raport wójta o stanie Gminy Maszewo za 2024 rok przedstawiony zostanie na sesji Rady Gminy Maszewo w dniu 26 czerwca 2025 r., która rozpocznie się o godz. 12:00 w świetlicy wiejskiej w Rybakach, Rybaki 68, 66-614 Maszewo.
Raport ma charakter publiczny, co oznacza, że mieszkańcy gminy mają prawo brać udział w debacie nad raportem. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy, Rada Gminy przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem wotum zaufania wójtowi gminy.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie dokonuje pisemnego zgłoszenia do Przewodniczącego Rady Gminy Maszewo. Zgłoszenia przyjmowane będą w Urzędzie Gminy w Maszewie, Maszewo 71, 66-614 Maszewo, najpóźniej do dnia 25 czerwca 2025 r. do godz. 15:30. Zgłoszenie winno być poparte podpisami co najmniej 20 osób.
Zgłoszenia mieszkańców dokonane po 25 czerwca 2025 r. nie będą rozpatrywane.
Treść raportu o stanie gminy dostępna jest na stronie BIP Urzędu Gminy.
Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącego Rady Gminy Maszewo.
Brak udziału mieszkańców w debacie nad raportem nie stanowi przeszkody do dalszego procedowania nad raportem.
Przewodniczący Rady Gminy Maszewo
/-/ Iwona Suchocka
Załączniki : zgłoszenie w debacie








